همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۲ طرح آبرسانی در شهرستان نور به بهره برداری رسید

بهره برداری از ۲ طرح آبرسانی در نور طی هفتمین روز دهه فجر همزمان با هفتمین روز دهه فجر بهره برداری از دو طرح آبرسانی در شهرستان نور با برخورداری بیش از۱۵۰۰ خانوار به بهره برداری رسید. در مراسم بهره برداری از پروژه های آبرسانی نور، علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت با تبریک دهه […]

بهره برداری از ۲ طرح آبرسانی در نور طی هفتمین روز دهه فجر همزمان با هفتمین روز دهه فجر بهره برداری از دو طرح آبرسانی در شهرستان نور با برخورداری بیش از۱۵۰۰ خانوار به بهره برداری رسید.

در مراسم بهره برداری از پروژه های آبرسانی نور، علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت با تبریک دهه فجر اظهار داشت: آبرسانی به ایزدشهر نور-خشت سر محمودآباد با هدف برطرف کردن مشکل کیفیت آب استحصالی از چاه با حذف آهن و منگنز با تهیه و نصب ۶ دستگاه فیلتر جهت ارتقای کیفیت آب چاه خشت سر با ۱۲۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اجراء شد و ۱۴۰۰ خانوار با جمعیتی معادل ۴۹۰۰ نفر از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

علیپور در ادامه با اشاره به طرح آبرسانی میرخمند و میچکا خونی شهرستان نور گفت: این طرح به منظور ایجاد ذخیره مطمئن و تامین آب شرب سالم و بهداشتی با احداث دو واحد مخزن به حجم ۲۰۰ متر مکعب و تامین لوله پلی اتیلن به طول ۱۲۰۰۰ متر با صرف اعتباری بالغ بر ۷۷۴۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و ۱۰۳ خانوار با جمعیتی بیش از ۳۶۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار شهرستان نور هم در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت در امر مهم آبرسانی،خدمات نظام را بعد از انقلاب چشمگیر خوانده و ابراز خرسندی کردند ایران کنونی به قدرتی برتر در جهان تبدیل شده که بدون اتکاء به دیگران پیشرفتهای قابل ملاحظه ای را داشته است.

علی شادمان افزود:دولت در صدد فراهم آوردن همه شرایط برای راحتی و آسایش مردم است،این پروژه و پروژه های میرخمند و میچکاخونی همزمان اجرا میشود.

این مسئول بیان کرد:علیرغم آنکه شرایطمان بسیار سخت است ولی نظام و دولت مردان ما در تلاش هستند تا با استفاده حداکثری از امکانات موجود کار انجام دهند تا خدمات بیشتری ارائه دهند.

فرماندار نور خاطرنشان کرد:ما در منطقه نور کیفیت آب پایین است و باید اجرای چنین پروژه هایی کیفیت آب را بالا ببریم چون در بسیاری از مناطق شهرستان نور چنین مشکلی ندارند و هزینه ما دو برابر میشود.