مهمترین پروژه عرصه سلامت شهرستان نور بزودی به بهره برداری میرسد

امروزه حوزه سلامت به ‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در کشور است و خیرین سلامت نقش تاثیرگذار و مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند. ساختمان دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور یکی از پروژه مهم در عرصه سلامت شهرستان نور است که با پیگیری های انجام شده فرماندار شهرستان […]

امروزه حوزه سلامت به ‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در کشور است و خیرین سلامت نقش تاثیرگذار و مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند.

ساختمان دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور یکی از پروژه مهم در عرصه سلامت شهرستان نور است که با پیگیری های انجام شده فرماندار شهرستان توسط خیر نیک اندیش عرصه سلامت در حال ساخت میباشد.

در همین راستا جلسات بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه بصورت هفتگی در محل پروژه با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،دکتر سید حمید حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان،دکتر عابدینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نور،سالار نماینده خیر سازنده بخش دیالیز و پیمانکار پروژه برگزار میشود.

✅فرماندار نور:بهترین مرکز دیالیز کشور در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور در حاشیه این جلسه در گفتگوی اختصاصی با قلم ما در خصوص پیشرفت این پروژه اظهار کرد:
امروز هم جز برنامه های مستمر بازدید از بخش دیالیز است.

علی شادمان با تقدیر از خیر نیک اندیش حوزه سلامت گفت: این پروژه یک کار بسیار پر حجم و پیچیده عمرانی است که چنین ظرافت و دقتی در احداث بنا کمتر جایی به چشم میخورد.

فرماندار نور تاکید کرد:ما هر هفته روزهای دوشنبه ساعت ۷ صبح در همین مکان جلسه داریم و شاهد پیشرفت پروژه از نزدیک هستیم و میبینم که کارها با قوت در حال پیگیری است البته مشکلاتی هم هست ولی در تلاش هستیم به قولی که به مردم شهرستان دادیم بزودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی گفت:پیمانکار تمام تلاش خود را میکند و هیچ کمبودی هم تا کنون از سوی خیر محترم این پروژه مشاهده نشد و کارها با قوت تمام پیش میرود البته بدلیل شرایط کرونایی برخی موانع را هم داریم مثلا برخی از خریدهای انجام شده قرار بود بدستمان برسد که با این تعطیلی برخی از کارخانه ها بعلت شیوع کرونا در استانهای دیگر در انتقال آن دچار مشکل شدند و به همین دلیل شاید برخی از مصالح دیر به دستمان برسند.

اما تمام تلاش این عزیزان این است تا در کوتاهترین زمان ممکن بهترین مرکز دیالیز کشور در شهرستان نور به بهره برداری برسد و انشالله طبق قولی که دادیم ۲۸روز دیگر شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

 

✅مدیریت شهرک مهرگان:هدف ما توسعه و آبادانی شهرستان در عرصه سلامت است

مدیریت شهرک مهرگان و نماینده خیر سازنده ساختمان دیالیز هم در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
طی جلسه ای که با مدیرعامل و کارفرمای محترم داشتیم تصمیم بر این شد تا در عرصه سلامت شهرستان نور بتوانیم اقداماتی انجام دهیم و با گزینه هایی که به آنها معرفی کردم جلساتی که با فرماندار محترم شهرستان داشتم تصمیم براین گرفتیم در حوزه سلامت و احداث ساختمان جدید بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی( ره) نور فعالیت کنیم.

مهندس خدایار سالار با بیان اینکه تمام تلاشمان این است تا دست به دست هم دهیم و در توسعه و آبادانی شهرمان بکوشیم گفت: هدف ما کمک به مردم شهرمان است که همیشه در واحد سلامت کم و کاستی هایی وجود داشته و ما تلاش کردیم که بتوانیم بخشی کوچکی از مشکلات سلامت را شهرستان را مرتفع سازیم.

✅دکتر عابدینی:خیرین سلامت بازوان توانمند شهرستان

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نور هم ضمن تقدیر از خیر سازنده این پروژه اظهار کرد:خیرین سلامت بازوان توانمند در توسعه زیرساختها درمان شهرستان هستند.

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت‌گزاری شود، یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب نیز توسعه خدمات بهداشتی و درمانی بوده است.

دکتر عابدینی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه و رشد این شهرستان خصوصا در حوزه سلامت، افزود: در سالیان گذشته ثابت شده است که حضور خیران به افزایش بهره‌وری و تسریع در اجرای پروژه ها منجر می شود.

وی در ادامه به اقدام پسندیده خیر نیک اندیش و سازنده بخش دیالیز جدید اشاره کرد و گفت: این پروژه از جمله اقدامات مهم در عرصه سلامت شهرستان نور می باشد و با توجه به کمبود فضای فیزیکی در بخش دیالیز و رشد جمعیت بیماران دیالیزی در سال های اخیر در این بخش این نیاز بیش از پیش احساس می شد.

دکتر مهدی عابدینی گفت:در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان و پیگیری های فرماندار محترم جناب دکتر شادمان و مجموعه درمانی این بخش توسط خیر سازنده در زمینی با ۴۰۰ متر مربع بنا ۴۰۰ متر و افزایش تخت به تعداد عدد و هزینه ای بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد احداث خواهد شد.