حضور #سعید_فرزانه نماینده مردم در جلسه شورا محوری روستای باریکلا و بررسی مشکلات روستا

به گزارش قلم ما: جلسه شورا محوری در #روستای_باریکلا از روستاهای بخش چمستان با حضور مهندس #سعید_فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، بخشدار چمستان، معاون بخشدار چمستان، نماینده بنیاد مسکن نور، نماینده شبکه بهداشت نور و دهیار و اعضای شورای باریکلا برگزار شد. 💠 نماینده شبکه بهداشت در این جلسه با […]

به گزارش قلم ما:

جلسه شورا محوری در #روستای_باریکلا از روستاهای بخش چمستان با حضور مهندس #سعید_فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، بخشدار چمستان، معاون بخشدار چمستان، نماینده بنیاد مسکن نور، نماینده شبکه بهداشت نور و دهیار و اعضای شورای باریکلا برگزار شد.

💠 نماینده شبکه بهداشت در این جلسه با اشاره به تاسیس خانه بهداشت از اهدای زمین توسط خیرین این بخش بیان و عنوان کرد: پس از صدور مجوز تاسیس این خانه استارت کار آن با حمایت مهندس #فرزانه در اولویت قرار خواهد گرفت.

💠 همچنین در ادامه این نشست در مورد طرح هادی روستا نیز، نماینده بنیاد مسکن قول دادن باتوجه به اجرایی شدن #فاز_اول طرح هادی و به اتمام رسیدن آن، فاز دوم و سوم هم با حمایت های #نماینده_مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در #بودجه سال ۱۴۰۰ #محقق خواهد شد.