پیام تبریک رئیس هیات دومیدانی شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

✅امید نصیری طی پیامی ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت و مظهر مهربانی و عطوفت عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت. ✅به گزارش قلم ما، مهین امید نصیری رئیس هیات دومیدانی شهرستان نور طی پیامی ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت و مظهر مهربانی و عطوفت عقیله بنی هاشم […]

✅امید نصیری طی پیامی ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت و مظهر مهربانی و عطوفت عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت.

✅به گزارش قلم ما، مهین امید نصیری رئیس هیات دومیدانی شهرستان نور طی پیامی ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت و مظهر مهربانی و عطوفت عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت.

✅ متن پیام بدین شرح است:

✅روز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، بانوی عاطفه ها، اسوه صبر، ایمان، عفّت و پرستار همه ارزش ها در تاریخ اسلام را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت که سلامت و شادی را در کالبد جامعه جاری می سازند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

✅پرستاران پیشگامان عرصه تندرستی و درمان و پیام آوران سلامت در اقصی نقاط کشور هستند که با تلاش و فعالیت شبانه روزی، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

✅از این رو بر خود فرض می دانم فرارسیدن روز پرستار، که یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند که محصول این زحمات ارتقای سلامتی، شادی و افزایش امید به زندگی و … می باشد را بر این قشر تلاشگر وخستگی ناپذیر و به ویژه پرستاران عزیز شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض نمایم.

✅امید نصیری رئیس هیات دومیدانی شهرستان نور