پیام تبریک مدیریت مجموعه کویر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار /تخفیف ویژه فروشگاه کویر برای جامعه پرستاران و پزشکان شهرستان نور

به گزارش قلم ما ،متن پیام مهندس علی پور مدیریت مجموعه کویر بدین شرح است:   نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، یادآور ارزش تلاش ‌های بخشی از افراد جامعه است که اندیشه ای جز التیام آلام و رنج های جسمی و روحی بیمار نداشته و قدردانی از این […]

به گزارش قلم ما ،متن پیام مهندس علی پور مدیریت مجموعه کویر بدین شرح است:

 

نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، یادآور ارزش تلاش ‌های بخشی از افراد جامعه است که اندیشه ای جز التیام آلام و رنج های جسمی و روحی بیمار نداشته و قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار که روز و شب در سراسر میهن عزیزمان ایران در حال خدمت به هموطنان هستند، امری ضروری می باشد.

بی شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار می باشد که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از درگاه ایزد یکتا توفیق روزافزون تمامی پرستاران زحمت کش شهرستان نور را آرزو دارم.

همچنین مهندس علی پور از تخفیف ویژه این مجموعه برای جامعه پرستاران و پزشکان شهرستان نور بمناسبت ولادت حضرت زینب(س)خبر داد.

اسماعیل علی پور مجموعه کویر