فرماندار نور بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر افتتاح میدان تره بار شهرستان تاکید کرد

سومین جلسه بررسی مشکلات میدان میوه و تره بار شهرستان نور با حضور فرماندار شهرستان،مدیرعامل و هئیت مدیره و سهامداران این شرکت تعاونی برگزار شد. فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: امروز سومین جلسه راه اندازی میدان تره بار امروز برگزار شد و با گزارشی که در این خصوص گرفتم […]

سومین جلسه بررسی مشکلات میدان میوه و تره بار شهرستان نور با حضور فرماندار شهرستان،مدیرعامل و هئیت مدیره و سهامداران این شرکت تعاونی برگزار شد.

فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
امروز سومین جلسه راه اندازی میدان تره بار امروز برگزار شد و با گزارشی که در این خصوص گرفتم خوشبختانه مجموعه دستگاه خدمات رسان همه نوع همکاری برای آب،برق،گاز انجام دادند و افرادی هم غرفه ها را اجاره کردند و در دهه فجر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

علی شادمان تاکید کرد:نور صاحب میدان تره باری خواهد شد با چند هدف از جمله کاهش قیمت میوه و تره بار برای مصرف کننده و کاهش هزینه رفت و برگشت برای غرفه داران خواهد بود،ایمنی کار غرفه داران و سرعت در گرفتن بار و رسیدن بموقع به غرفه هم مهمترین بحث در این خصوص است.

فرماندار نور گفت:بانک ملی هم اعلام همکاری و حمایت از غرفه داران را کرده است و امیدواریم با همت جمعی شاهد افتتاح هر چه زودتر این مجموعه باشیم.

فرماندار نور بیان کرد:راه اندازی این مجموعه میتواند نقش مهم حمایتی برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی داشته باشد و همچنین از طرفی سبب به تعادل رسیدن قیمت‌ ها و عرضه محصولات با قیمت‌ های مناسب برای شهروندان و مصرف کنندگان داشته باشد.

شادمان در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم هر چه سریعتر راه اندازی این میدان تاکید کرد و گفت:با احداث این مجموعه و با توجه به توانمندی‌های موجود در این شهرستان برای بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان در این میدان اشتغالزایی فراهم میشود که موضوع مهمی است.

رئیس هیات مدیره تعاونی پایانه صادراتی شهرستان نور:راه اندازی شعبه یا باجه بانک ملی برای خدمات دهی به غرفه داران

روح الله حسینی هم در ارتباط با راه اندازی مجموعه پایانه صادراتی میدان میوه و تره بار شهرستان نور از حمایت بانک ملی خبر داد و گفت جلسه امروز با حضور مدیران شهرستانی برگزار و مقرر شد در صورت اقتصادی بودن پروژه یک شعبه یا باجه بانک ملی برای خدمات دهی غرفه داران در این میدان راه اندازی میشود.

حسینی اشاره کرد:یک بحث دیگر ما در خصوص حمایت اصناف و اداره بازرگانی از غرفه دارانی است که در این میدان مستقر شوند و در این زمینه مصوبات خیلی خوبی داشتیم‌.

وی گفت: مقرر شد تا جلسه ای با حضور روسای اتحادیه های شهرستان داشته باشیم تا بتوانیم در اولین فرصت ممکن راه اندازی نماییم.