افزایش دفاتر پیشخوان برای ثبت‌نام سجام در شهرستان نور

تب دریافت کد بورس این روزها در شهرستان نور داغ است و خیلی‌ها را به دفاتر پیشخوان کشانده است و صف‌های طولانی در دفاتر پیشخوان بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش،برای شهروندان به یک دردسر جدی تبدیل شده است. فرماندار شهرستان نور در جلسه فوق‌العاده ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد:در […]

تب دریافت کد بورس این روزها در شهرستان نور داغ است و خیلی‌ها را به دفاتر پیشخوان کشانده است و صف‌های طولانی در دفاتر پیشخوان بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش،برای شهروندان به یک دردسر جدی تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان نور در جلسه فوق‌العاده ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد:در شرایط فعلی که کرونا سلامت افراد جامعه را تهدید می کند، هر یک از شهروندان دارای مسئولیت اجتماعی هستند که آنرا با رعایت نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی و خروج غیرضروری از منزل ایفا می کنند اما در این بین هستند بعضی از افراد که با بی توجهی به این موضوع سلامت افراد دیگر را با تهدید روبرو می کنند.

علی شادمان با بیان اینکه کاهش نکات بهداشتی خطری جدی برای سلامت جامعه است گفت:اگرچه شاید نتوان به لحاظ برخی ملاحظات اجتماعی و قانونی با افراد بدون توجه به نکات بهداشتی برخورد کرد، اما این افراد باید با وجدان خود کنار بیایند و بدون شک به لحاظ شرعی باید پاسخگوی نادیده گرفتن رعایت حال دیگران و بی توجهی به سلامت هم نوعان خود باشند.

وی افزود:پرهیز از اجتماع و گردهمایی، استفاده از ماسک بهداشتی ، حفظ فاصله های اجتماعی مهم ترین و بهترین های راه های پیشگیری از کرونا به شمار می رود و اگر رعایت نشود شاهد موج سختی از این بیماری خواهیم بود.

فرماندار نور با انتقاد از رعایت ۴۰ درصدی پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل و تاکسیرانی از حمل و نقل شهری،راه و ترابری خواست تا با رانندگان متخلف برخورد کنند.

نماینده عالی دولت درشهرستان نور،از اداره صمت خواست تا نظارت بر بازار و اصناف را افزایش دهند و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد را موظف بر نظارت به تبلیغات در فضای مجازی در خصوص عدم برگزاری دورهمی ها و تجمعات غیر ضروری در شهر و روستا با همکاری شهرداران و دهیاری ها کرد.

شادمان خاطرنشان کرد:طرح سردار سلیمانی را باید در روستاهای شهرستان افزایش یابد.

این مسئول در پایان گفت:کرونا با همه تهدیدها و خسارات خود سرمایه اجتماعی جامعه ما را افزایش داد و موجب تقویت همدلی و انسجام بین مردم شد که امیدواریم با تداوم این رویه و تقویت آن شاهد خبرهای خوشی در حوزه مقابله با کرونا باشیم.

در این جلسه مقرر شد برابر هماهنگی تلفنی با مدیرکل فناوری استانداری مازندران نسبت به فعال نمودن همه پیشخوان ها در کل شهرستان در اسرع وقت اقدام و پیگیری شود.