مجموعه رستورانی لمو نگینی درخشان در جذب گردشگر و با ۴۰ اشتغالزایی در شهرستان

این روزها صرف غذا در رستوران ها و غذاخوری ها خود به یکی از فعالیت های گردشگران حین اقامت در مقصد بدل شده است و چشیدن طعم های جدید و نامتعارف، بخشی از ماجراجویی در سفر را برای گردشگران رقم می زند. در این بین نقش رستوران های شیک و لاکچری هم خیلی تاثیرگذار است […]

این روزها صرف غذا در رستوران ها و غذاخوری ها خود به یکی از فعالیت های گردشگران حین اقامت در مقصد بدل شده است و چشیدن طعم های جدید و نامتعارف، بخشی از ماجراجویی در سفر را برای گردشگران رقم می زند.

در این بین نقش رستوران های شیک و لاکچری هم خیلی تاثیرگذار است و برای برخی از گردشگران اصلی ترین دلیل انتخاب یک مقصد گردشگری غذا بر پایه همین علاقه مندی و حس کنجکاوی شکل می گیرد.

مجموعه رستورانی لمو که یک مجموعه لوکس و برند با جدیدترین معماری روز است در شهرستان نور همچون نگینی میدرخشد و با داشتن تنوع غذایی و منحصر بفرد گردشگران زیادی را در منطقه بخود جلب کرده است.

هادی معماری مدیر این مجموعه در گفتگو با قلم ما با بیان اینکه این مجموعه با مساحت ۱۸۵۰ متر مربع و در سه طبقه و با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و به بهره برداری رسیده است اظهار کرد:تنوع غذا با بهترین کیفیت و بکار گیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مجموعه است.

وی در ادامه گفت:اشتغالزایی ۴۰ نفر بطور مستقیم که نیمی از آنها از جوانان بومی منطقه هستند و ۱۵۰ نفر بطور غیر مستقیم از ویژگی های دیگر این مجموعه میباشد.

مدیر مجموعه لمو با اشاره به شرایط ویروس کرونا گفت: متاسفانه این بیماری کل دنیا را درگیر کرده و بیشترین آسیب هم به مجموعه های رستورانی،هتل ها و حوزه گردشگری رسیده است و مجموعه ما هم با ظرفیت پذیرایی ۵۰۰ نفره در حال حاضر میزبان یک سوم این ظرفیت میباشد.

معماری در ادامه افزود:این مجموعه نقش تاثیرگذاری در توسعه و جذب گردشگران و ایجاد اشتغالزایی منطقه دارد و از مسئولین انتظار داریم تا با همکاری های اداری از ما حمایت کنند و در کنار ما باشند تا بتوانیم شرایط خوبی برای گردشگران و مردم منطقه فراهم کنیم.

گفتنی است در مجموعه رستورانی لمو انواع فست فود با بیش از ۵۰ نوع،انواع کباب اصیل ایرانی با ۲۰ نوع و انواع نوشیدنی های سرد و گرم با بهترین کیفیت برای مشتریان ارائه میشود.