✅رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف شهرستان نور در پیامی مشترک فرا رسیدن عیدنوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفتند.

✅به گزارش قلم ما در پیام مهندس انبیاء رئیس اداره صمت و رامین اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نور به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی و عید نوروز آمده است. 🔰بسم الله الرّحمن الرّحیم 🔰یا مقلب القلوب والابصار یامدبرالیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال 🔰آمد بهار و سبزه و […]

✅به گزارش قلم ما در پیام مهندس انبیاء رئیس اداره صمت و رامین اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نور به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی و عید نوروز آمده است.

🔰بسم الله الرّحمن الرّحیم

🔰یا مقلب القلوب والابصار یامدبرالیل والنهار
یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

🔰آمد بهار و سبزه و روز سعید عید بلبل سرود نغمه ایامکم سعید

🔰بار دیگر موهبت الهی، با رسیدن بهار ، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.

🔰ما نیز همراه با این بهار دل انگیز به مدد نفخه های رحمانی اش دلهایمان را به سال وماه بهار می سپاریم.

🔰این جانبان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، شهدای عزیز مدافع حرم و مدافع سلامت ، حلول سال ۱۴۰۰ خورشیدی و بهار پرطراوت را که نشانه ای از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی همشهریان عزیز بویژه جامعه بزرگ اصناف ک بازار شهرستان نور که همکاری و همراهی خوبی در ایام کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با ما داشتند تبریک و تهنیت عرض نموده ، از آستان خداوند متعال ، سالی سرشار از برکت ، معنویت ، سلامت و بهروزی را مسئلت می نماییم.

🔹نادر انبیاء رئیس اداره صمت و
🔹رامین اسدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نور