✅پیام تبریک حسن نعمتی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نور بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز

  ✅حسن نعمتی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نور در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به مردم شهرستان نور بویژه همشهریان نوری تبریک گفت. 🔰در متن این پیام آمده است: 🌸یا مقلب القلوب والابصار یامدبرالیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال 🔰بهار طبیعت از راه می رسد و […]

 

✅حسن نعمتی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نور در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به مردم شهرستان نور بویژه همشهریان نوری تبریک گفت.

🔰در متن این پیام آمده است:

🌸یا مقلب القلوب والابصار یامدبرالیل والنهار
یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

🔰بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه ی جهان آیینه نمای قدرت خداوندی می گردد فرا رسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره ی زمین که نشانه ای از قدرت و رحمت الهی است و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان به احسن حال توامان باشد و از درگاه الهی خاضعانه مسالت داریم. الهی حول حالنا الی احسن الحال

🔰نوروز فرصتی برای بازگشت به خود و انقلاب درون است و با زدودن غبار و هرگونه سیاهی دل و جان عینیت می یابد، این موهبت برای ایرانیان با فصل شکوفایی و بهار آفرینش مقارن شده تا آغاز سال جدید با لطف و مهربانی خداوند و تحول طبیعت همراه باشد و مجالی برای تعمق در آیات و نشانه های الهی فراهم شود.

🔰در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است از همه آحاد مردم شریف شهرستان و شهر نور در سال جدید با حضور باشکوه خود در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین مشارکت و نقش آفرینی در عرصه های مختلف حماسه های عظیم خلق خواهیم کرد صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو آرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق برای همگان از درگاه ایزد منان آرزو دارم.

🔰حسن نعمتی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نور