پیام تبریک زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان بمناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

 زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان بمناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 🔰فرا رسیدن میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده […]

 زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان بمناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔰فرا رسیدن میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را به همه جوانان پرشور و شعور،متعهد ،آگاه،امیدآفرین و پیشرو عرصه های کاروتلاش، نوآوری و شکوفایی تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

🔰بدون تردید امام راحل عظیم الشان با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ۸ سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و پس از ایشان تعابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص ظرفیت ها و توانمندی های عظیم جوانان و تاکیدات مستمر معظم له در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

🔰امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی،علمی، سیاسی،اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند و این مهم زمانی عملی خواهد شد که مدیران با باور و اعتقاد به این توانمندی و استعداد ،میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن پتانسیل ها و انرژی های نهفته جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنند.

🔰امید است با حمایت مسئولان جوانان این کشور بویژه در شهر چمستان بتوانند با تاسی از جوان دشت کربلا حضرت علی اکبر(ع) با وفاداری ،ایثار ،عقلانیت و عشق و تعهد به دین مبین اسلام و ایران سرافراز زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنند.

 زینب حسین زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان