به همت یک خیّر نیک اندیش نوری یک مددجو خانه دار می شود

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه بسیاری از مددجویان فاقد مسکن در استان زمینی برای احداث مسکن مدجویی توسط کمیته امداد و سپاه کربلا در اختیار ندارند، گفت: امسال «رجب دیوسالار» خیرنیک اندیش ۱۵۰ متر زمین برای احداث مسکن مدجویی در نور اهدا. ،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»در حاشیه سفر به شهرستان نور طی مراسمی از […]

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه بسیاری از مددجویان فاقد مسکن در استان زمینی برای احداث مسکن مدجویی توسط کمیته امداد و سپاه کربلا در اختیار ندارند، گفت: امسال «رجب دیوسالار» خیرنیک اندیش ۱۵۰ متر زمین برای احداث مسکن مدجویی در نور اهدا.

،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»در حاشیه سفر به شهرستان نور طی مراسمی از زحمات «رجب دیوسالار» خیرنیک اندیش که زمینی به متراژ ۱۵۰ متر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث مسکن مدجویی اهدا کرد، قدردانی به عمل آورد و اظهار کرد: توجه به نیازمندان، احسان به آن‌ها اکرام ایتام و کار خیر ضرورت دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه تمامی مراحل انتقال این زمین اهدایی به کمیته امداد و فرد نیازمند صورت گرفته است‌، افزود: همچنین پروانه ساخت مسکن ۶۰ متری از شهرداری نور اخذ شد و خود این خیر ۵۰ درصد از هزینه را تقبل کرد و قرار شد در مرحله بعد قطعه زمین دیگری به کمیته امداد اهدا کند.

وی گفت: شهرستان نور با مشارکت خیران و مسئولان، جزو اولین شهرستان‌هایی بود که به تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت در این شهرستان،  تبلت اهدا کرد.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این استان ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت دارد که ۶۷ هزار خانوار معیشت‌بگیر، ۱۴ هزار خانوار تبصره ۱۴ و بقیه از خدمات تک یا چند خدمتی این نهاد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: در سال جاری فرصت‌های شغلی و اعتباراتی که اختصاص پیدا کرده است، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار آماده شده تا بیش از ۱۳ هزار طرح برای خانواده‌های امداد و غیر امداد رقم بخورد.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه بسیاری از مددجویان فاقد مسکن در استان زمینی برای احداث مسکن مدجویی توسط کمیته امداد و سپاه کربلا در اختیار ندارند، اضافه کرد: باعث افتخار است که تاکنون هزار و ۲۰۰ خانوار پروانه مسکن ساختمان گرفتند. در بحث جهیزیه نوعروسان۲ هزار مورد اهدا برای امسال پیش‌بینی شد تا برای هر نوعروس از طریق خیرین و امداد ۱۵ میلیون تومان هزینه شود در حالی که ارزش واقعی کالاها دوبرابر است.