در راستای نظارت حداکثری از مدارس استان مازندران صورت گرفت؛ بازدید مجازی از مدارس شهرستان چمستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در راستای نظارت حداکثری از مدارس استان مازندران، مدارس شهرستان چمستان را به صورت مجازی بازدید کرد. «بهروز منصور کیائی« در در راستای اجرایی نمودن نظارت حداکثری از مدارس استان مازندران در بازدید از منطقه چمستان ضمن اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان از جمله تقویت تقوا […]

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در راستای نظارت حداکثری از مدارس استان مازندران، مدارس شهرستان چمستان را به صورت مجازی بازدید کرد.

«بهروز منصور کیائی« در در راستای اجرایی نمودن نظارت حداکثری از مدارس استان مازندران در بازدید از منطقه چمستان ضمن اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان از جمله تقویت تقوا و پرهیزگاری،آرامش روان و جسم،در این ماه مبارک گفت: با توجه به استمرار شیوع ویروس منحوس کرونا ،پیگیری و بررسی روش های تعلیم وتربیت دانش آموزان از طریق شبکه اجتماعی شاد و به صورت مجازی با لزوم توجه به سنجش بسیار پر اهمیت است و معلمان ما نباید از آن غافل شوند.

این مقام مسئول با اشاره به روند نظارت بر تعلیم وتربیت دانش‌آموزان در این ایام، خاطرنشان کرد: با توجه به حساس بودن بحث نظارت بر آموزش به خصوص در شرایط حال حاضر، کارشناسان ذی ربط بطور مستمر در حال تلاش بوده و در این زمینه به صورت جامع با نظارت همه جانبه نسبت به توانمند سازی معلمان می‌کوشند.

وی  با اشاره به پوشش حداکثری دانش‌آموزان، بیان کرد: کارشناسان ، راهبران آموزشی و دست اندر کاران ضمن نظارت ، زمینه لازم را برای پوشش حداکثری بازمانده از تحصیل ، کاهش نرخ تکرار پایه،پیگیری آموزش دانش آموزان اتباع ، پیگیری کیفیت آموزش در پایه های ورودی ،پیگیری طرح و برنامه های آموزش ابتدایی از قبیل شهاب ، بوم ، تدبیر،طرح کارآمد، درس پژوهی، جابربن حیان و… فراهم آورند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر تعامل بین آموزگاران ، مدیران، اولیا و دانش آموزان، تصریح کرد:این تعاملمی تواندکما فی السابق سبب پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت و ارتقا کیفیت آموزش خواهد شد چرا که با وجود این تعامل قادر خواهیم بود که مشکلات و موانع موجود در امر تعلیم و تربیت را به خوبی شناسایی کرده و در پی حل آنها برنامه ریزی دقیق تری را داشته باشیم.

این مقام مسئول همچنین در این بازدید، سه مدرسه (دولتی ،غیر دولتی و روستایی) را مورد بررسی قرار داد و گزارشی از روند آموزش و یادگیری دانش آموزان دریافت کرد. در این بازدید مجازی به صورت تصادفی با اولیای دانش آموزان این مدارس تلفنی گفتگو شد که ضمن تشکر از زحمات معلمان و مدیران مدارس ابراز نگرانی در خصوص آموزش های مجازی داشتند.