پیام تبریک مدیریت مجموعه مهرگان بمناسبت عید سعید فطر

مهندس خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان با صدور پیامی فرارسیدن عید فرخنده سعید فطر، عید شرف و کرامت و سرافرازی مؤمنان را به همه مسلمانان و روزه داران شهرستان نور تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت /صد شکر که این آمد و […]

مهندس خدایار سالار مدیریت مجموعه مهرگان با صدور پیامی فرارسیدن عید فرخنده سعید فطر، عید شرف و کرامت و سرافرازی مؤمنان را به همه مسلمانان و روزه داران شهرستان نور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت /صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید سعید فطر، عید سرور و عزت و روز اعطای پاداش عبادت های امت اسلامی و روزه‌داران در گوشه و کنار دنیاست؛
امید است توانسته باشیم در پایان ماه ذکر و عبودیت و در آغاز یک راه معنوی و متعالی به برکت همراهی با ماه رمضان به صفا و پاکی فطری نخستین خویش بازگشته و در این مسیر همراه نیکوکاران و صالحان قرار بگیریم و همچنین با تزکیه نفس ریسمان ناگستنی عبودیت در پیشگاه الهی را مستحکم تر از گذشته سازیم.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و مسلمانان جهان اسلام و ایران اسلامی بویژه مردم روزه دار و متدین شهرستان نور، عید خجسته سعید فطر و حلول ماه شوال را به مردم مؤمن، خداجو و ولایتمدار این شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، عزت و کرامت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسألت دارم.

خدایار سالار

مدیریت مجموعه مهرگان