✅پیام تبریک بخشدار چمستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد

🔰به گزارش قلم ما مهندس عبدی بخشدار چمستان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان نور و شهر چمستان به ویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت . در متن این پیام آمده است: سوم خرداد سالروز فتحی خاطره انگیز و افتخار آفرین […]

🔰به گزارش قلم ما مهندس عبدی بخشدار چمستان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان نور و شهر چمستان به ویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است:

سوم خرداد سالروز فتحی خاطره انگیز و افتخار آفرین برای ملت غیور و با عظمت ایران است.

🔰سوم خرداد یادآور روزهایی است که دشمن متجاوزانه، ظالمانه و بی هیچ دلیلی تجاوز به ایران را سرلوحه کار خود قرار داد و به سمت سرزمین ما حمله ور شد.

🔰اگرچه در تاریخ جنگ تحمیلی یکی از تلخ ترین و سخت ترین لحظات، سقوط خرمشهر بود اما تفکر زعیمانه ی مردی که در افق نگاهش جز آزادی و صلابت ملت ایران نبود، این سقوط را ندید.

🔰تلاش شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

🔰اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس فرا رسیدن این روز را تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

🔹میثم عبدی
بخشدار چمستان