همزمان با ایام دهه مبارکه فجر سومین نیروگاه ۴مگاواتی در بخش چمستان کلنگزنی شد

آئین کلنگ زنی نیروگاه ۴ مگاواتی واقع در شهرک صنعتی چمستان با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد، دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، معاون عمرانی، بخشدار چمستان، مدیر امور توزیع برق شهرستان نور،،رئیس اداره برق چمستان شهردار و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان برگزار شد.  به گزارش قلم ما: مهندس ترخان مدیر […]

آئین کلنگ زنی نیروگاه ۴ مگاواتی واقع در شهرک صنعتی چمستان با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد، دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، معاون عمرانی، بخشدار چمستان، مدیر امور توزیع برق شهرستان نور،،رئیس اداره برق چمستان شهردار و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان برگزار شد.

 به گزارش قلم ما:

مهندس ترخان مدیر امور توزیع برق شهرستان نور،در این آیین اظهار کرد: با توجه به درخواست های روز افزون شهرک صنعتی کردآباد و نیاز به تامین برق این شهرک با همکاری برق منطقه ای و سرمایه گذار محترم بخش خصوصی امروز شاهد کلنگزنی این پروژه هستیم.

این مسئول افزود:این نیروگاه ۴ مگاواتی سومین نیروگاه ۴مگاواتی در بخش چمستان است که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس ترخان خاطرنشان کرد:علاوه بر این پروژه که بعنوان پروژه نمونه برای آیین کلنگزنی در این ایام انتخاب کردیم پروژه های دیگری هم در بخش چمستان داشتیم که با توجه به بحث ویروس کرونا نتوانستیم در برنامه های دهه فجر بگذاریم که این برنامه ها بعد از شرایط بهبود ویروس کرونا در منطقه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها بنام پروژه های طرح بهارستان در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد:طرح سیم به کابل،جابجایی تیربرق و …. از پروژه هایی است که با عادی شدن شرایط کرونا در بخش چمستان افتتاح خواهد شد.

دکتر شادمان فرماندار شهرستان هم ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های انجام شده در خصوص پروژه نیروگاه ۴ مگاواتی شهرک صنعتی چمستان اظهار کرد:این پروژه از پروژهای بسیار مهم در شهرستان نور و بخش چمستان است،چراکه شهرک صنعتی بشدت با کمبود برق و انرژی مواجه است.

فرماندار نور افزود:خیلی از سرمایه گذاران نیاز به افزایش سرمایه های خود دارند اما ظرفیت برق اینجا پاسخگو نبود.

دکتر شادمان گفت:با آمدن ۴مگاوات برق در این شهرک که قابل توجه هم هست میتوان جوابگوی حوزه انرژی در این شهرک باشد و سرمایه گذاران هم با خیال راحت در اینجا سرمایه گذاری کنند.