پیام تبریک مهندس اسحاق تونی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفتند. متن پیام به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم هر نوروز، شکوفه‌ها که از شاخ درختان سر بر می‌آورند و شوری در طبیعت برای رستن و زیبا شدن در می‌گیرد. فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی […]

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هر نوروز، شکوفه‌ها که از شاخ درختان سر بر می‌آورند و شوری در طبیعت برای رستن و زیبا شدن در می‌گیرد.

فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت و ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.

با اتکال بر خداوند منان و امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، در این عید سعید باستانی بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و دلمان را به نسیم دل انگیز رحمانی روشن میکنیم .

ز کــوی یار میآید نسیـــم بـاد نـــوروزی

از این باد اَر مدد خواهی چراغ دل برافروزی

ضمن تقدیر و سپاس از تمامی مردم و سربازان و مدافعان سلامت امید داریم ایزد منان سال جدید را نقطه عطفی در عرصه سلامت مردم قرار دهد.

با نهایت صمیمیت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به ویژه شهیدان گرانقدر شهر چمستان، فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۱ را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم بزرگ و عزیز شهر چمستان تبریک و شادباش می گوییم و از خداوند منان و بهارآفرین، برای همه ایرانیان و چمستانی های پرمهر، سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت آرزو داریم و امیدواریم در سایه منویات مقام معظـــم رهبری (مد ظله العالی)، سال ۱۴۰۱ سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد.

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان